480204-800w

Styl życia,W szafie

Biało – czarne kampanie reklamowe na kolorową wiosnę 2016

11 Lut , 2016  

W kioskach pojawiają się powoli marcowe numery znanych modowych magazynów takich, jak „VOGUE”, „W”, czy „Elle”, a wraz z nimi kampanie reklamowe na sezon wiosna/lato 2016. Choć na razie nasze ciepłe paszcze, czapki i rękawiczki stanowią podstawę naszej garderoby, to powoli inspirujemy się tym, co projektanci przygotowali dla nas na nowy sezon.

Najnowsze kampanie to już tradycyjnie duża różnorodność. Domy mody walczą o dostarczenie najlepszych obrazów, zatrudniając najlepszych fotografów i najbardziej rozpoznawalne modelki. Co zaskoczyło? Zachwyciło? Zainspirowało przed zakupami na wiosenną pogodę?

Największą ciekawostkę dla mnie stanowi fakt, jak wiele wiosennych kampanii przedstawionych jest na czarno-białych zdjęciach! Nie ma kwiatków, słońca i kolorów tęczy. Nie ukrywam, że jest to bardzo bliskie mojej estetyce. Dzisiaj podsumowanie według mnie najlepszych (i biało czarnych) kampanii reklamowych na wiosnę-lato 2016.

 

Stuart Weitzman S/S 2016 : Gigi Hadid, Lily Aldridge & Joan Smalls, foto: Mario Testino

Pan Weitzman robi buty i jakże lepiej pokazać je w kampanii reklamowej, jeśli nie poprzez skupienie się tylko i wyłącznie na nich. Tak oto w kampanii marki pojawiły jedne z najbardziej hot modelek naszych czasów: it girl Gigi Hadid, aniołek Victoria’s Secret – Lily Aldridge i supermodelka Joan Smalls. Acha no i na zdjęciach Mario Testino występują ubrane jedynie w buty. Prosto, ale i jak wymownie. Swoją drogą jestem ciekawa, jak szybko sprzeda się model Nearlynude, które w kampanii noszą dziewczyny.

 

 

Balmain S/S 2016 : Cindy Crawford, Claudia Schiffer & Naomi Campbell, foto: Steven Klein

Ta kampania to prawdziwy hit! Olivier Rousteing zaprosił do swojej najnowszej kampanii legendy modelingu z lat 90. Cindy Crawford, Claudię Schiffer i Naomi Campbell. Te nazwiska dawno nie świeciły tak jasno. Trzy gwiazdy modelingu zostały sfotografowane przez Steven’a Klein’a. Efekt biało-czarnych zdjęć zdecydowanie obrazuje dramatyzm sesji. Sam projektant chciał podkreślić kampanią, że w modzie Balmain nie chodzi tylko o ilość obserwatorów na Instagramie, czy znajomość z młodymi modelkami jak Kendall Jenner, czy Gigi Hadid. Balmain to historia. Sesja z Cindy, Claudią i Naomi tylko to udowadnia.

 

 

Equipment S/S 2016: Daria Werbowy & Kate Moss, foto: Daria Werbowy

Francuska marka Equipment zatrudniła do swojej kampanii supermodelki Kate Moss i Darię Werbowy. Daria wystąpiła w podwójnej roli, również jako fotograf! Biało czarne zdjęcia przedstawiające modelki prawie bez makijażu, w bardzo osobistej, wręcz intymnej sesji ilustrującej spotkanie dwóch przyjaciółek. Piękne portrety i zdjęcia ukazujące prostotę ubrań Equipment.

 

 

Alexander McQueen S/S 2016 : Natalie Westling, foto: David Sims

Zdjęcia David’a Sims’a to idealne połączenie statycznych, biało-czarnych zdjęć zrobionych w studio, jak i tych żywszych, kolorowych wykonanych w plenerze. Piękna estetyka! Szczególnie te zdjęcia na świeżym powietrzu dodają czegoś ekstra. Ta lekkość, skupienie na ubraniach przy zasłoniętej twarzy modelki – prawdziwy artyzm.

 

 

Givenchy S/S 2016, foto: Mert Alas & Marcus Piggott

Ricardo Tisci, projektant Givenchy, w tym sezonie postawił na prosty i świeży przekaz. W jego kampanii wystąpiło aż 27 modelek i modeli, różnego pochodzenia, czy religii. Tisci koncentruje się na młodych nazwiskach kontynuując w tym sezonie przekaz o potędze miłości i pozytywnej energii, co zresztą podkreśla dołączając do zdjęć kampanii wiersze. Jest artystycznie, pięknie i z przekazem.

Share it!Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest

Posted by Posted by Gismanka


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *